誠に申し訳ありませんが、この求人は既に募集終了となりました。
類似の非公開案件もございますので、ぜひ転職支援サービスにご登録ください。
またこのカテゴリの求人一覧より、募集中の類似案件をご覧頂けますので、あわせてご利用ください。

グローバル大手金融情報サービスのカスタマー・サポート・エグゼクティブ(IT担当)/求人ID:99546

募集終了
株式会社コトラ
職種 グローバル大手金融情報サービスのカスタマー・サポート・エグゼクティブ(IT担当)
ポジション Customer Support Executive Technical
おすすめ年齢
20代
30代
40代
50代以上
年収イメージ 応相談
仕事内容 The Technical Customer Support Executive is responsible for delivering consistent high-value, courteous service through customer’s inquiry by handling customer inquiries by phone, email or chat regarding technical issues with software, hardware, online or electronic products where a variety of issues that are complex and / or specialized in scope apply. This includes keeping a clear and active focus on providing high-quality resolution and ensuring that all the necessary action is taken to resolve customer’s issues. It requires to develop and to maintain a solid understanding of technologies and the company’s products and applications. The Technical Customer Support Executive is a team player and a self motivator who is enthusiastic, detail oriented and quality focused with strong communication skills.

Major Areas of Accountability:

Provide high quality technical support for the company’s applications and products
Work closely with other domestic and overseas teams to provide exceeded and seamless customer experience
Log and classify all calls, requests and actions accurately
Maintain ownership of inquiries and proactively provide updates and solutions to customers
Identify and escalate problems when needed in a timely manner
Strive to improve customer experience
必要スキル A professional native speaker of Japanese
Fluent in oral and written English
Excellent communication skills
A great team player
Ability to learn and adapt
Positive and customer focused
Proficient in Microsoft applications
Minimum of 1 year or more experience in an application support role or equivalent experience is ideal
University Degree in IT is desirable
Knowledge in the financial industry is a plus
就業場所 東京都
就業形態 正社員
企業名 金融系情報ベンダー
企業概要 世界的なブランドネームを誇る金融情報サービスプロバイダーです。
金融マーケットのリアルタイムニュース・価格から、企業の財務データ、ファンダメンタルデータまで、膨大なデータを集積・配信。世界の企業や専門家が必要とする高度なインテリジェント情報を持つ先進企業として、クライアントが競争を優位に勝ち抜くための様々なソリューションも提供しています。
企業PR グローバル企業であるため、多様性のあるキャリア形成を積極的に推進しています。
キャリアステップアップとしては社内公募制が充実しています。同じポジションでのステップアップだけでなく、海外勤務や他ポジションへのチャレンジなど、中長期的なキャリアステップアップも可能です。
ワークライフバランスもフレキシブルで、女性の社会進出や地域貢献のボランティア活動に対しても理解が進んでいる企業です。
業務カテゴリ 社内SE
組織カテゴリ 事業会社
備考
関連キーワード 金融IT 外資系 英語力を活かす 未経験 20代

presented by KOTORA



条件を指定して検索

金融業界の転職や求人をニーズに合わせた細かい条件で絞り検索することができます。

おすすめ年齢
年収

すべて選択すべて解除

ページの先頭へ戻る