メニュー

大手会計事務所グループ内シェアードサービス企業でのLearning & Talent Development Specialist(グループ全体)の求人

求人ID:1221650

募集終了

転職求人情報

職種

Learning & Talent Development Specialist(グループ全体)

ポジション

チーフスタッフ

おすすめ年齢

20代
30代
40代
50代以上

年収イメージ

670万円〜950万円

仕事内容

●Job Description
80%:Develop, organize, implement and conduct training programs: Responsible and accountable for service delivery of capability/leadership development programs being delivered across firms and support the action taken to improve overall quality and effectiveness
5%:Facilitate programs : Interact with participants throughout the programs
5%:Maintaining budgets and relationships with vendors and consultants : Determine whether new assets should be built in-house or procured from external vendors
10%:Other related work

●業務内容
80%:トレーニングプログラムの開発、編成、実施、実施:企業全体に提供される能力/リーダーシップ開発プログラムのサービス提供に対する責任と説明責任を負い、全体的な品質と有効性を改善するための行動を支援する
5%:プログラムの進行:プログラム全体を通して参加者と対話する
5%:ベンダーおよびコンサルタントとの予算および関係の維持:新しい資産を社内で構築するか、外部ベンダーから調達するかなどを決定します
10%:その他関連業務

●point of appeal
・We are looking for a Learning and Talent Development Specialist to help our employees advance their skills. In this role, you should be passionate people learn and grow.
・You can develop your knowledge in L&D and put in place the learning initiatives of global standards and trends that enable organizations to constantly evolve and develop.

●アピールポイント
・我々は職員のスキルアップを支援するために、学習能力開発のスペシャリストを探しています。このポジションでは、情熱的な人が学び、成長することができます
・L&Dの知識を発展させ、組織が常に進化し発展することを可能にするグローバルスタンダードとトレンドの学習イニシアティブを導入できます

必要スキル

※*To apply for this position, you must submit your resume in English.
※本ポジションの応募には、英語職務経歴書のご提出が必須となります

●MUST
<experience>
having all of the following
・3+ years of experience in learning and development
・Develop or plan leadership training programs

●MUST
<経験>
下記すべてを有すること
・3年以上の人材開発経験
・リーダーシップ トレーニング プログラムの開発または計画

<Skills>
having all of the following
・Business lever verbal and written proficiency in both Japanese and English
※English usage scene
 ・E-mail communications
 ・Join meetings with Global/AP colleagues
・Experience with using Microsoft Office applications including PPT, Excel (VLOOKUP, if, pivot), Word (merge print) and SharePoint.

<スキル>
下記すべて有すること
・ビジネスレベルの日本語、英語力
※英語使用場面
 ・E-mail
 ・Global/APとのMTG参加(Global/APのProjectにアサインされる可能性あり)
・PPT
・Excel (VLOOKUP、if、ピボット)
・Word (差し込み印刷)
・SharePointなどのMicrosoft Officeアプリケーションの使用経験

●WANT
<experience>
・3+ years of experience in HR
・Experience as MC or Facilitator in training programs
・Experience in PM or PL.

●WANT
<経験>
・3年以上の人事経験
・研修プログラムの司会者または進行者としての経験
・PMまたはPLの経験

<Skills>
・Experience with using PowerBI and Access (Query, Report, Form)
・VBA

<スキル>
・PowerBIおよびAccessの使用経験(クエリ、レポート、フォーム)
・VBA

●Candidate Image
・Excellent and polite communication skill with Japanese and non-Japanese
・Proactive and a team player.
・Cheerful and friendly person

●求める人物像
・日本人、外国人共に良好で丁寧なコミュニケーションがとれる方
・プロアクティブでチームプレーヤーである方
・明るくフレンドリーな方

就業場所

就業形態

正社員

企業名

大手会計事務所グループ内のシェアードサービス企業

企業概要

グローバルな会計事務所グループのグループガバナンスを担う会社であり、グループ内の各法人にシェアードサービスを提供しています。

企業PR

業務カテゴリ

備考

関連キーワード



転職求人を検索