メニュー

グローバルでサービスを展開する大手外資系ITサービス企業でのIT サービス インシデント マネージャー (インフラ領域)の求人

求人ID:138251

募集終了

転職求人情報

職種

IT サービス インシデント マネージャー (インフラ領域)

ポジション

マネージャー

おすすめ年齢

20代
30代
40代
50代以上

年収イメージ

応相談(経験・能力を考慮の上当社規定により決定)

仕事内容

IT Service Management Incident Manager

Handling Incident Management, conducting meetings, facilitation of meetings with CXO levels, stake holder communications

●Key responsibilities:
- Major Incident Management
- Initiate & Coordinate bridge calls for incident resolution involving multiple stakeholders / CXOs
- Drive Continuous Improvements

必要スキル

Bilingual with good communication skills in Japanese & English and must possess strong ITIL knowledge.

●Must have skills:
- ITIL (Incident Management in particular)
- Experience in Handling Incident Management
- Fluent Japanese & English Communication Skills (business fluency)
- Meeting Facilitation experience

●Good to have skills:
- IT Infrastructure knowledge & skills
- Metrics reporting and documentation

就業場所

就業形態

正社員

企業名

グローバルでサービスを展開する大手外資系ITサービス企業

企業概要

グローバルでサービスを展開する大手外資系ITサービス企業

企業PR

数々のグローバル企業に価値をもたらしてきた、業界最高水準のITサービスやソリューションをお客様に提供します。

業務カテゴリ

組織カテゴリ

備考



転職求人を検索