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ダイレクト系損害保険会社のITプロジェクトデリバリーの求人

求人ID:112776

募集終了

転職求人情報

職種

ITプロジェクトデリバリー

ポジション

担当者

おすすめ年齢

20代
30代
40代
50代以上

年収イメージ

500万円〜800万円

仕事内容

(1)*SUMMARY OF THE JOB’S GENERAL MISSION:
・Execute a project to introduce and manage new contact center platform / プロジェクトに参画し新しいコンタクトセンターのプラットフォームを導入・管理する
・Provide high-quality IT services after project introduction. / 本番導入後は高品質なITサービスを提供し、業務を支える基盤管理に責任を持つ。

(2)* THE FEATURES DIMENSIONS OF THE POSITION:
New technology elements and cloud solution / 新規技術要素とクラウドソリューション
Construction of major business channels /主要なビジネスチャネルの構築

(3)* THE OPERATING ENVIRONMENT AND MAJOR ISSUES OF THE POSITION:
The main work place is Tokyo, There are business trips in other place.
東京勤務となります。業務内容に応じ国内拠点への出張があります。
There is night work due to release work and troubleshooting measures.
リリース作業や障害対応に伴い、深夜作業があります。

(4)* THE JOB MAIN ACTIVITIES / MAJOR ACTIVITIES:
(Nature of the activities under the authority / the responsibility of the jobholder)
・Involve a project as a solution owner of Contact Center Platform
・Leverage IT technologies and offer IT solutions to support business transformation
・Gain credibility and establish trust with business users
・Manage IT demand and plan the roadmap of Contact center

(5)* MAIN FIELDS OF OUTCOMES / RESULTS:
・Contact center platform (Genesys PureCloud)
・CRM (salesforce)

必要スキル

*SKILLS AND EXPERIENCES:
EXPERIENCES:
・3 years or more experience in system development and 3 years or more experience in system operation / 3年以上の開発経験、且つ3年以上の運用経験
・More than 5 team leaders for over 2 years / 5名以上のチームリーダーを2年以上
SKILLS
・Problem analysis, requirement confirmation, policy and operational design with development teams and users(Able to work as a strong team player) / 開発者やユーザとの課題分析、要求定義、概要設計、運用設計ができること。(チームをリードできる人材)
・Vendor management such as estimate, order and Acceptance, etc /見積、発注、検収等ベンダー管理
・Specific technical knowledge of cloud solution / クラウドソリューション特融の知識
・Technical knowledge of clients PC, such as softphone, Windows OS, browser, headset and telephone / PC,ソフトフォン,ウィンドウズOS,ブラウザ、電話機,ヘッドセット等のコールセンタークライアント環境のテクニカル知識
・Knowledge of one or more development languages / 1つ以上の開発言語スキル
・Knowledge of system operation (ITIL) /ITシステム運用知識(ITIL等)
・English communication skills / 英語のコミュニケーションスキル

就業場所

就業形態

正社員

企業名

グローバルに展開するダイレクト系損害保険会社

企業概要

ダイレクト系外資損保。

企業PR

グローバルにおいてダイレクトチャネルでの損害保険業に強みを持つ外資系損害保険会社。

業務カテゴリ

組織カテゴリ

備考

○勤務時間: 9:00〜17:30 実働 7.5時間
○休日・休暇: 土・日曜、国民の祝日、年末年始(12月31日から1月3日) ※年間休日:118日(2017年) 、有給休暇、慶弔休暇ほか
○給与: 能力・経験を考慮し当社規定により決定します。
○福利厚生等: 給与評価年1回、賞与年2回、業績賞与有り、社会保険完備、退職金制度、財形貯蓄制度、持株制度
○勤務地:東京

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