外資系メディカルソリューション企業でのTech Support Engineer, End User Servicesの求人
求人ID:116699
募集終了
転職求人情報
職種
Tech Support Engineer, End User Services
ポジション
Tech Support Engineer
おすすめ年齢
20代
30代
40代
50代以上
年収イメージ
年収イメージ:〜1200万円(経験・能力を考慮の上当社規定により決定)
仕事内容
Provide a broad range of Level 1 IT assistance and support activities to internal users across the whole Japan business. Escalate to L2 Local and Global Tech support staff to ensure internal customer requests for IT support are addressed and resolved in timely manner. Ensures alignment with the CIO standards.
必要スキル
・Minimum of 2 years of related experience with a Bachelor’s degree in Information Technology or related discipline; or equivalent experience
・Broad technical experience that includes (but not limited to): Job Description o PC Architecture Citrix, Microsoft Windows Desktop Editions (7 upwards), MS Office (2007 to 365) o Security Applications preferably Symantec (e.g. SEP and DLP) o Application deployment (SCCM) o Exposure to tablet and Smartphone devices (iOS and BB OS) o Experience supporting and maintaining IP telephony systems & local network infrastructure
・Understanding of ITIL v3
・Good oral and written communication skills.
・Dedicated to meeting and exceeding customer expectations.
・Self-driven, delivery focussed and drives forward quality of service.
・Actively manages personal learning and development.
・A commitment to the highest level of integrity.
・Ability to quickly learn new processes and applications
・Ability to deal with employees at all levels within the company.
・Reliable, tolerant, and determined.
・Minimum 5% travel required (Domestic)
英語力ビジネスレベル
・Broad technical experience that includes (but not limited to): Job Description o PC Architecture Citrix, Microsoft Windows Desktop Editions (7 upwards), MS Office (2007 to 365) o Security Applications preferably Symantec (e.g. SEP and DLP) o Application deployment (SCCM) o Exposure to tablet and Smartphone devices (iOS and BB OS) o Experience supporting and maintaining IP telephony systems & local network infrastructure
・Understanding of ITIL v3
・Good oral and written communication skills.
・Dedicated to meeting and exceeding customer expectations.
・Self-driven, delivery focussed and drives forward quality of service.
・Actively manages personal learning and development.
・A commitment to the highest level of integrity.
・Ability to quickly learn new processes and applications
・Ability to deal with employees at all levels within the company.
・Reliable, tolerant, and determined.
・Minimum 5% travel required (Domestic)
英語力ビジネスレベル
就業場所
就業形態
正社員
企業名
世界をリードする医療情報・テクノロジーサービス企業
企業概要
世界100カ国以上のヘルスケア情報に最先端の情報・テクノロジーサービスを提供しています。
企業PR
●製薬企業をはじめとするお客様に対し、情報(Information)・テクノロジー(Technology)・サービス(Services) という3つの事業で課題解決に寄与しています。●業界歴60年以上の老舗●ヘルスケア領域においては業界トップクラスの実績を誇ります
業務カテゴリ
組織カテゴリ
備考
関連キーワード
その他(金融)の求人情報
コンサルティングファームの求人情報
外資系の求人情報
転職体験記
- 外資系損害保険会社での経験を活かして日系損害保険会社の経営企画へ(40代/男性/海外大学卒)
- 大手コンサルティング会社から大手監査法人系コンサルティングファームへ(20代/男性/国立大学卒)
- クレジットカード会社から大手銀行へ(40代/女性/海外大学院卒)
- 大手銀行での経験を活かして再生支援機構へ(50代/男性/国立大学卒)
- 金融機関とBIG4でのアドバイザリー業務を経て、日系総合コンサルティングファームへ(40代/男性/私立大学卒)
- 金融機関での業務で培ったチャレンジ精神を活かすべく、総合コンサルティングファームへ(30代/男性/国立大学院卒)
- 地方銀行法人営業担当から、リテール部門での活躍を希望してネット銀行へ(30代/男性/私立大学卒)
- 金融業界での経験を活かして、仮想通貨取引所の運営企業へ(50代/女性/私立短期大学卒)
- 社内SEからキャリアアップ、テクノロジーとコンサルティング双方を持つITコンサルティング企業へ(20代/女性/私立大学卒)
- コンサル業界から事業会社へキャリアチェンジ、外資系生命保険会社へ(20代/女性/海外大学卒)