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外資系メディカルソリューション企業でのTech Support Engineer, End User Servicesの求人

求人ID:116699

募集終了

転職求人情報

職種

Tech Support Engineer, End User Services

ポジション

Tech Support Engineer

おすすめ年齢

20代
30代
40代
50代以上

年収イメージ

年収イメージ:〜1200万円(経験・能力を考慮の上当社規定により決定)

仕事内容

Provide a broad range of Level 1 IT assistance and support activities to internal users across the whole Japan business. Escalate to L2 Local and Global Tech support staff to ensure internal customer requests for IT support are addressed and resolved in timely manner. Ensures alignment with the CIO standards.

必要スキル

・Minimum of 2 years of related experience with a Bachelor’s degree in Information Technology or related discipline; or equivalent experience
・Broad technical experience that includes (but not limited to): Job Description o PC Architecture Citrix, Microsoft Windows Desktop Editions (7 upwards), MS Office (2007 to 365) o Security Applications preferably Symantec (e.g. SEP and DLP) o Application deployment (SCCM) o Exposure to tablet and Smartphone devices (iOS and BB OS) o Experience supporting and maintaining IP telephony systems & local network infrastructure
・Understanding of ITIL v3
・Good oral and written communication skills.
・Dedicated to meeting and exceeding customer expectations.
・Self-driven, delivery focussed and drives forward quality of service.
・Actively manages personal learning and development.
・A commitment to the highest level of integrity.
・Ability to quickly learn new processes and applications
・Ability to deal with employees at all levels within the company.
・Reliable, tolerant, and determined.
・Minimum 5% travel required (Domestic)

英語力ビジネスレベル

就業場所

就業形態

正社員

企業名

世界をリードする医療情報・テクノロジーサービス企業

企業概要

世界100カ国以上のヘルスケア情報に最先端の情報・テクノロジーサービスを提供しています。

企業PR

●製薬企業をはじめとするお客様に対し、情報(Information)・テクノロジー(Technology)・サービス(Services) という3つの事業で課題解決に寄与しています。●業界歴60年以上の老舗●ヘルスケア領域においては業界トップクラスの実績を誇ります

業務カテゴリ

備考

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