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グローバル大手金融情報サービスのカスタマー・サポート・エグゼクティブ(IT担当)の求人

求人ID:99546

募集終了

転職求人情報

職種

グローバル大手金融情報サービスのカスタマー・サポート・エグゼクティブ(IT担当)

ポジション

Customer Support Executive Technical

おすすめ年齢

20代
30代
40代
50代以上

年収イメージ

応相談(経験・能力を考慮の上当社規定により決定)

仕事内容

The Technical Customer Support Executive is responsible for delivering consistent high-value, courteous service through customer’s inquiry by handling customer inquiries by phone, email or chat regarding technical issues with software, hardware, online or electronic products where a variety of issues that are complex and / or specialized in scope apply. This includes keeping a clear and active focus on providing high-quality resolution and ensuring that all the necessary action is taken to resolve customer’s issues. It requires to develop and to maintain a solid understanding of technologies and the company’s products and applications. The Technical Customer Support Executive is a team player and a self motivator who is enthusiastic, detail oriented and quality focused with strong communication skills.

Major Areas of Accountability:

Provide high quality technical support for the company’s applications and products
Work closely with other domestic and overseas teams to provide exceeded and seamless customer experience
Log and classify all calls, requests and actions accurately
Maintain ownership of inquiries and proactively provide updates and solutions to customers
Identify and escalate problems when needed in a timely manner
Strive to improve customer experience

必要スキル

A professional native speaker of Japanese
Fluent in oral and written English
Excellent communication skills
A great team player
Ability to learn and adapt
Positive and customer focused
Proficient in Microsoft applications
Minimum of 1 year or more experience in an application support role or equivalent experience is ideal
University Degree in IT is desirable
Knowledge in the financial industry is a plus

就業場所

就業形態

正社員

企業名

金融系情報ベンダー

企業概要

世界的なブランドネームを誇る金融情報サービスプロバイダーです。
金融マーケットのリアルタイムニュース・価格から、企業の財務データ、ファンダメンタルデータまで、膨大なデータを集積・配信。世界の企業や専門家が必要とする高度なインテリジェント情報を持つ先進企業として、クライアントが競争を優位に勝ち抜くための様々なソリューションも提供しています。

企業PR

グローバル企業であるため、多様性のあるキャリア形成を積極的に推進しています。
キャリアステップアップとしては社内公募制が充実しています。同じポジションでのステップアップだけでなく、海外勤務や他ポジションへのチャレンジなど、中長期的なキャリアステップアップも可能です。
ワークライフバランスもフレキシブルで、女性の社会進出や地域貢献のボランティア活動に対しても理解が進んでいる企業です。

業務カテゴリ

組織カテゴリ

備考

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