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グローバルでサービスを展開する大手外資系ITサービス企業での大手外資系製薬会社向けデリバリーパートナーの求人

求人ID:1343465

募集継続中

転職求人情報

職種

大手外資系製薬会社向けデリバリーパートナー

ポジション

担当者〜

おすすめ年齢

年収イメージ

年収イメージ:〜1600万円(経験・能力を考慮の上当社規定により決定)

仕事内容

今後の成長・拡大が期待されている事業部門です。外資系を含む日本の製薬企業を顧客ターゲットとし、ITソリューションやBPOサービスの提供を通じて、お客様の経営課題の解決をサポートしています。
お客様の課題・ニーズを把握し、弊社のソリューションを提供し、企業の成長を支援するサービスデリバリーを行います。

【Job Discription】
Can lead service delivery meetings and customer engagement meetings organised for clients
Can supervise team member`s daily operations wrt. day to day support function. E.g
Refer. client provided SOPs , support documents and job aids etc. required to perform tasks and activities as part of day to day operations ( application su
Engage (calls , meetings , in person discussion ) with client and other vendor teams for troubleshooting and issue resolution
Provide Service Management (L2 support) for services in scope e.g.
- Incident management
- Change management (incl. set up and facilitation of Change Control Board, participating Architecture review including downstream system related impacts assessment, joining Data Governance for data related topics and IT project portfolio management if the change is treated as project)
- Problem management (e.g. pattern / root cause analysis and proposing preventive action or changes to reduce incidents)
- Service Request fulfilment (both planned and ad-hoc)
- Configuration management (including Governance & Control such as access provisioning)
- Knowledge management (e.g. Self-service knowledge portal, Data Catalog using Collibra, Periodic info sharing / educational communication to promote best practice or product utilization in IT meetings or Data Governance)
- Use client provided standard service management tools e.g. Service Now ,JIRA ,Confluence ""

必要スキル

【Required skills】
Domain experience in Application support Service with knowledge of Pharma
Knowledge of pharma commercial systems or processes or data
Proactive attitude, willing to learn, good communication skills
Experience and maturity to handle support team (L2/L3) operations
Can handle multiple stakeholder e.g. client, other vendor, internal team.
Can engage with multi- vendor teams on need basis (issue resolution) proactively without waiting for any direction / help / guidance.
Can share updates with stakeholders periodically through status reports, review meetings etc. as required during operations
Japanese Native / English Business Level

【Nice-to-have skills】
Rich experience in team building, team leadership, strong organizational interpersonal skills.
- Process strong influencing skills and substantial delivery capability.
- Excellent planning, organization and implementation skills.
- Solid ability to work flexibly and on own initiative.

就業場所

就業形態

正社員

企業名

グローバルでサービスを展開する大手外資系ITサービス企業

企業概要

グローバルでサービスを展開する大手外資系ITサービス企業

企業PR

数々のグローバル企業に価値をもたらしてきた、業界最高水準のITサービスやソリューションをお客様に提供します。

業務カテゴリ

組織カテゴリ

備考

本社(東京都港区)または、顧客サイト、リモートワーク

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