グローバルでサービスを展開する大手外資系ITサービス企業でのBilingual client Coordinator, back officeの求人
求人ID:1322906
募集継続中
転職求人情報
職種
Bilingual client Coordinator, back office
ポジション
担当者〜
年収イメージ
応相談(経験・能力を考慮の上当社規定により決定)
仕事内容
●Role descriptions / Expectations for the Role
- Coordinate the communication with Unit Head, vendors and secretaries
- Coordinate customer/Internal Meeting including room booking, suveniors and bevarages preparation, restaurant/taxi booking
- Gather the information Respond to internal inquiries
- Caluculation of expenses of DHL, Limousine Hire, etc
- Gather necessary information for sales team for sending precision mechanical equipments to overseas, connecting with Legal team
- Solving problems and inqueries from off shore team with Internal IT team
- Assisting new joiners, expats, Haken and BP members for assets and introduction
- Assisting exhibition for Automotive and MES-PLM team
- IT Asset inventory Checkup for every half a year
- Get seal for Nidec VPN pledge documents
- Keep the tidiness of both offices cabinets and arrangement for all necessaries for IoT&DE team
- Coordinate the communication with Unit Head, vendors and secretaries
- Coordinate customer/Internal Meeting including room booking, suveniors and bevarages preparation, restaurant/taxi booking
- Gather the information Respond to internal inquiries
- Caluculation of expenses of DHL, Limousine Hire, etc
- Gather necessary information for sales team for sending precision mechanical equipments to overseas, connecting with Legal team
- Solving problems and inqueries from off shore team with Internal IT team
- Assisting new joiners, expats, Haken and BP members for assets and introduction
- Assisting exhibition for Automotive and MES-PLM team
- IT Asset inventory Checkup for every half a year
- Get seal for Nidec VPN pledge documents
- Keep the tidiness of both offices cabinets and arrangement for all necessaries for IoT&DE team
必要スキル
● Desired Competencies (Technical/Behavioral
- Communication skills
- Organizational and Coordination skills
- Supportive behavior
- Openness to collaborate with the stakeholders.
● Nice-to-have skills
- Experience of working as executive assistant or secretary.
- Ability to be proactive, and handle the problems.
- Communication skills
- Organizational and Coordination skills
- Supportive behavior
- Openness to collaborate with the stakeholders.
● Nice-to-have skills
- Experience of working as executive assistant or secretary.
- Ability to be proactive, and handle the problems.
就業場所
就業形態
正社員または契約社員
企業名
グローバルでサービスを展開する大手外資系ITサービス企業
企業概要
グローバルでサービスを展開する大手外資系ITサービス企業
企業PR
数々のグローバル企業に価値をもたらしてきた、業界最高水準のITサービスやソリューションをお客様に提供します。
業務カテゴリ
組織カテゴリ
備考
関連キーワード
応募ありがとうございました。コンサルタントからご連絡します
応募出来ませんでした。恐れ入りますがもう一度やり直してください
気になるに登録しました
気になるに登録出来ませんでした。恐れ入りますがもう一度やり直してください
セクレタリー・アシスタントの求人情報
- グローバルでサービスを展開する大手外資系ITサービス企業でのBilingual client Coordinator, back office/~800万円/東京都
- 監査およびアシュアランス、コンサルティング等のサービス会社での在宅秘書/~800万円/東京都
- PwC Japan合同会社/監査およびアシュアランス、コンサルティング等のサービス会社での在宅秘書 (上越、北陸、東北新幹線沿線に居住の方対象)/~800万円/お問い合わせください。
- PwC Japan合同会社/監査およびアシュアランス、コンサルティング等のサービス会社での秘書業務(契約社員)/~800万円/東京都
- 専門商社におけるステーショナリーセールス/~800万円/東京都
事業会社の求人情報
- 日系大手電機・通信機器メーカーにおけるプロジェクトマネージャー(防衛業界・システム提案/導入)/800万円~1200万円/東京都
- 技術派遣サービス企業における派遣先でのエレクトロニクスエンジニア:組込ソフトエンジニア:若手 理系/~800万円/お問い合わせください。
- 日系大手電機・通信機器メーカーにおけるプロジェクトマネージャー(海洋関連センサシステム事業の開発)/800万円~1200万円/東京都
- 技術派遣サービス企業における派遣先でのインフラエンジニア:未経験/~800万円/お問い合わせください。
- 日系大手電機・通信機器メーカーにおけるソフトウェア開発(防衛業界向けシステム)/~800万円/東京都
グローバルの求人情報
転職体験記
- 希望退職に応じた末の再就職、ヘルスケア系上場ベンチャーへ(50代/男性/私立大学卒)
- 日系SIerから大手携帯電話通信キャリアへ(30代/男性/私立大学卒)
- 機械メーカーを定年退職後の再就職、地方銀行へ(60代/男性/国立大学院卒)
- 金融業界での経験を活かして、投資運用会社へ(60代/男性/国立大学卒)
- 損害保険会社でのコンプライアンス業務に専念すべく転職を決意(30代/女性/私立大学卒)
- グローバル企業での経験を活かしつつ新たなチャレンジ、有名チェーン店等を運営する外食企業へ(30代/男性/私立大学卒)
- 物流業界へのこだわり、大手商社設立の食品EC企業へ(40代/男性/私立大学卒)
- 2回目の転職も同じコンサルタントで、大手日系信託銀行へ(40代/男性/私立大学卒)
- 大きな可能性を感じられる企業へ転職、損害保険会社へ(40代/女性/国立大学院卒)