メニュー

グローバルでサービスを展開する大手外資系ITサービス企業でのBilingual client Coordinator, back officeの求人

求人ID:1322906

募集継続中

転職求人情報

職種

Bilingual client Coordinator, back office

ポジション

担当者〜

おすすめ年齢

40代
50代以上

年収イメージ

応相談(経験・能力を考慮の上当社規定により決定)

仕事内容

●Role descriptions / Expectations for the Role
- Coordinate the communication with Unit Head, vendors and secretaries
- Coordinate customer/Internal Meeting including room booking, suveniors and bevarages preparation, restaurant/taxi booking
- Gather the information Respond to internal inquiries
- Caluculation of expenses of DHL, Limousine Hire, etc
- Gather necessary information for sales team for sending precision mechanical equipments to overseas, connecting with Legal team
- Solving problems and inqueries from off shore team with Internal IT team
- Assisting new joiners, expats, Haken and BP members for assets and introduction
- Assisting exhibition for Automotive and MES-PLM team
- IT Asset inventory Checkup for every half a year
- Get seal for Nidec VPN pledge documents
- Keep the tidiness of both offices cabinets and arrangement for all necessaries for IoT&DE team

必要スキル

● Desired Competencies (Technical/Behavioral
- Communication skills
- Organizational and Coordination skills
- Supportive behavior
- Openness to collaborate with the stakeholders.

● Nice-to-have skills
- Experience of working as executive assistant or secretary.
- Ability to be proactive, and handle the problems.

就業場所

就業形態

正社員または契約社員

企業名

グローバルでサービスを展開する大手外資系ITサービス企業

企業概要

グローバルでサービスを展開する大手外資系ITサービス企業

企業PR

数々のグローバル企業に価値をもたらしてきた、業界最高水準のITサービスやソリューションをお客様に提供します。

組織カテゴリ

備考

関連キーワード

応募ありがとうございました。コンサルタントからご連絡します
応募出来ませんでした。恐れ入りますがもう一度やり直してください
気になるに登録しました
気になるに登録出来ませんでした。恐れ入りますがもう一度やり直してください


転職求人を検索