グローバル金融関連サービスプロバイダーでのSales Associate/求人ID:1230564
株式会社コトラ
募集継続中
職種
ソリューション営業
ポジション
Sales Associate
おすすめ年齢
20代
30代
40代
50代以上
年収イメージ
経験、スキルを考慮し決定(年収イメージ 640万円)
仕事内容
【Responsibilities】
●Support your designated team generally with both client facing and administrative duties.
●Identify and establish relationships with investment bankers through prospecting and marketing leads for new accounts
and expansion of contacts within existing accounts.
●Meet or exceed set Key Performance Indicators (KPI’s), for example on number of calls and meetings and other sales based activities.
●Identifies the need for, and collects, information to better understand client issues and problems.
●Uses LinkedIn Sales Navigator to locate new Advisory professionals and builds on these contacts to create business relationships.
●Deliver the company’s value proposition in the field, phone meetings and WebEx. Employs value based conversations to arrive at a highly differentiated solution.
●Engages customers in “unscripted” dialogue that focuses on addressing the customer’s problems.
●Articulates the value solutions can solve, leveraging the strength of the company’s brand, scale, and market position to place the company at a competitive advantage.
●Build and maintain strong sales pipeline and forecast, through discovery calls and meetings.
●Manage all information in our Salesforce.com CRM system related to the account(s).
●Support your designated team generally with both client facing and administrative duties.
●Identify and establish relationships with investment bankers through prospecting and marketing leads for new accounts
and expansion of contacts within existing accounts.
●Meet or exceed set Key Performance Indicators (KPI’s), for example on number of calls and meetings and other sales based activities.
●Identifies the need for, and collects, information to better understand client issues and problems.
●Uses LinkedIn Sales Navigator to locate new Advisory professionals and builds on these contacts to create business relationships.
●Deliver the company’s value proposition in the field, phone meetings and WebEx. Employs value based conversations to arrive at a highly differentiated solution.
●Engages customers in “unscripted” dialogue that focuses on addressing the customer’s problems.
●Articulates the value solutions can solve, leveraging the strength of the company’s brand, scale, and market position to place the company at a competitive advantage.
●Build and maintain strong sales pipeline and forecast, through discovery calls and meetings.
●Manage all information in our Salesforce.com CRM system related to the account(s).
必要スキル
●Bachelors’ degree or equivalent experience required.
●6 to 24 months general business experience.
●Ability to effectively communicate in Japanese and English.
●Professional and personal presentation skills.
●Demonstrate personal confidence and resilience.
●Passion and desire to build a career in sales.
●Good levels of responsiveness and customer awareness.
●Good personal organization and discipline. Good follow through.
●Quick learner and demonstrate willingness to learn from others.
●Can articulate ideas and arguments clearly and concisely. Able to communicate clearly.
●Comfortable working in a team environment. Maintain a positive attitude.
●6 to 24 months general business experience.
●Ability to effectively communicate in Japanese and English.
●Professional and personal presentation skills.
●Demonstrate personal confidence and resilience.
●Passion and desire to build a career in sales.
●Good levels of responsiveness and customer awareness.
●Good personal organization and discipline. Good follow through.
●Quick learner and demonstrate willingness to learn from others.
●Can articulate ideas and arguments clearly and concisely. Able to communicate clearly.
●Comfortable working in a team environment. Maintain a positive attitude.
就業場所
東京都
就業形態
正社員
企業名
グローバル金融関連サービスプロバイダー
企業概要
グローバル・ファイナンシャル・サービスを提供するリーディングカンパニー(NY上場)、世界の18カ国・61地域に拠点があり3,500人の従業員を抱える。
顧客は投資銀行、法律事務所、PEファンド、事業会社のトップ企業等。
主に、M&A・IPOにおけるバーチャル・データルーム・ソリューション、資本市場でのドキュメンツ作成・印刷・管理サービス、および翻訳サービス(140以上の言語に対応)を提供。
顧客は投資銀行、法律事務所、PEファンド、事業会社のトップ企業等。
主に、M&A・IPOにおけるバーチャル・データルーム・ソリューション、資本市場でのドキュメンツ作成・印刷・管理サービス、および翻訳サービス(140以上の言語に対応)を提供。
企業PR
組織カテゴリ
備考
応募ありがとうございました。コンサルタントからご連絡します
応募出来ませんでした。恐れ入りますがもう一度やり直してください
お気に入りに登録しました
お気に入りに登録出来ませんでした。恐れ入りますがもう一度やり直してください
金融法人営業の求人情報
外資系金融機関の求人情報
投資銀行の求人情報
転職体験記
- これまでの経験をより専門的なものに、クレジットカード等の大手決済代行サービス企業へ(30代/男性/私立大学卒)
- ファンド運営会社への転職で雇用条件もアップ(30代/男性/私立大学卒)
- 金融機関での経験を活かして、上場不動産会社の金融子会社へ(40代/男性/私立大学卒)
- 厳選された求人案件の中から、ウェブ制作・広告事業会社へ(50代/男性/私立大学卒)
- 初めての転職、メガバンクでキャリアアップ(20代/女性/私立大学卒)
- 金融機関での経験を生かして大手金融機関での地域専門職へ(20代/男性/国立大学卒)
- 大手銀行PBから外資系証券会社での営業へ(50代/男性/私立大学卒)
- 準大手証券会社からファイナンシャルサービス会社の法人営業へ(50代/男性/私立大学卒)
- 大手証券会社のリテール営業から外資系銀行のプライベートバンカーへ(30代/男性/私立大学卒)
- 外資系銀行での富裕層向け資産運用コンサルタントから、大手銀行での資産運用コンサルタントへ(40代/男性/有名私立大学卒)