メニュー

【茨城】欧州最大のコンサルティングファームでのPMO Administratorの求人

求人ID:1287922

募集終了

転職求人情報

職種

PMO Administrator

ポジション

Associate Consultant- Consultant

おすすめ年齢

20代
30代
40代
50代以上

年収イメージ

応相談(経験・能力を考慮の上当社規定により決定)

仕事内容

Duties and Responsibilities / 職務範囲:
Scheduling meetings for project managers , and taking minutes during meetings.
Organising the timing and resources for training for project teams
Maintaining the task and issue logs for the projects they administer.
Completing cost sheets and timesheets for projects and recording project purchases.
Updating project schedules and plans when changes get signed off by managers and leaders.
Keeping records and handling the documentation that projects produce
Ensuring that projects have administrative resources such as the right process maps and documents to complete for each project stage.
Communicating across the office, projects, and project stakeholders with information requests, schedule updates, and reports.

必要スキル

Qualifications (Mandatory) / 応募条件(必須):
3 to 5 years of experience in IT or Engineering area
Good communication and time management skills
if applicable, PMP or project experiences(Optional)

就業場所

就業形態

正社員

企業名

欧州最大のコンサルティングファーム

企業概要

世界40カ国以上でおよそ18万人の従業員を擁しコンサルティング、テクノロジー、およびアウトソーシングを提供する世界有数のコンサルティングファーム(1967年設立)の日本法人として2012年に設立され、最高レベルの技術と豊富な専門知識を兼ね備えた幅広い統合サービスを提供いたします。日本のチームは、現在以下の業種で一連の主要なサービスを中心に、お客様の業績と競争力を強化する改革を支援しています。

企業PR

当社はグローバルでは18万人という巨大なリソース・ケイパビリティを持ってはいるものの、日本においては再進出したばかりという欧州系(仏)コンサルファームです。
海外で巨大な組織を持つコンサル企業が日本に進出すると言うことはここ10年の間で、弊社以外一度も無いくらい稀れであり、アントレプレナーシップを持つ方には魅力的な機会です。

業務カテゴリ

備考



転職求人を検索